Συνδυασμοί τροφίμων για αύξηση της απορρόφησης του μη αιμικού σιδήρου

Δεν υπάρχουν Σχόλια Share:

Ο σίδηρος είναι ένα από τα πολυτιμότερα ιχνοστοιχεία για τον οργανισμό μας.
Λαμβάνει μέρος στη διαδικασία μεταφοράς του οξυγόνου από τους πνεύμονες σε όλους τους ιστούς του σώματός μας.
Συμμετέχει στην ανάπτυξη των κυττάρων μας και συμμετέχει ενεργά στην παραγωγή ενέργειας στον οργανισμό, αυτός είναι και ο λόγος που όταν έχουμε έλλειψη σιδήρου το σώμα μας δεν μπορεί να ανταποκριθεί στις καθημερινές μας απαιτήσεις, και έτσι νιώθουμε κόπωση,
ατονία,
αδυναμία,
μειωμένη συγκέντρωση, 
μελαγχολία και τριχόπτωση.
Ο σίδηρος, ενώ  είναι το δεύτερο πιο άφθονο μέταλλο στη γη, η ανεπάρκεια σιδήρου είναι η πιο κοινή αιτία αναιμίας στον κόσμο, αποτελώντας  το πιο κοινό πρόβλημα υγείας παγκοσμίως, το οποίο σχετίζεται με την διατροφή.
-. Βέλτιστη βιοδιαθεσιμότητα, απορρόφηση, σιδήρου από φυτικές πηγές
Για να ενισχυθεί η βιοδιαθεσιμότητα, απορρόφηση, του μη αιμικού σιδήρου, πρέπει όταν τρώμε τροφές, οι οποίες είναι πλούσιες σε σίδηρο, παράλληλα να τρώμε και τροφές πλούσιες σε βιταμίνη C…
read more:botanologia.gr

Προηγούμενο Άρθρο

Μαθαίνω : συνέβη ή συνέβει; συνέβη – ορθογραφία

Επόμενο Άρθρο

Τι είναι το χαμηλό βαρομετρικό ή πεδίο χαμηλού βαρομετρικού

Δείτε επίσης

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.