Ημικρανίες και πονοκέφαλοι -ποιά η σχέση τους με τις τροφές

Δεν υπάρχουν Σχόλια Share:

Ημικρανίες και πονοκέφαλοι
Μπορούν κάποιες τροφές να είναι η αιτία των πονοκεφάλων ή των ημικρανιών;
Σίγουρα ναι – και σύμφωνα με το Εθνικό Ίδρυμα Κεφαλαλγίας των ΗΠΑ  «headaches.org» το πρώτο βήμα στη διαχείριση των πονοκεφάλων που προκαλούνται από τα τρόφιμα είναι η κατανάλωση μιας ισορροπημένης διατροφής.
Είναι ιδιαίτερα σημαντικό να τρώμε τρία γεύματα την ημέρα με ένα ενδιάμεσο  σνακ  ή 6 μικρά γεύματα σε τακτά χρονικά διαστήματα κατά τη διάρκεια της ημέρας.
Πρέπει να συμπεριλαμβάνουμε μια καλή πηγή πρωτεΐνης σε κάθε γεύμα μας ή σνακ και πρέπει να αποφεύγουμε να τρώμε τρόφιμα υψηλής περιεκτικότητας σε ζάχαρη από μόνοι μας, ειδικά όταν είμαστε υπερβολικά πεινασμένοι. Αυτές είναι οι πρώτες ενέργειες που θα μας βοηθήσουν να ελέγξουμε ακόμα και να αποτρέψουμε τη λεγόμενη«κεφαλαλγίας της πείνας».
Οι πάσχοντες όμως από κεφαλαλγίες αντιδρούν και ανάλογα με τις ιδιαίτερες ευαισθησίες τους σε κάθε τρόφιμο.
Οι κεφαλαλγίας που αιτία τους έχουν τα τρόφιμα μπορεί να εμφανιστούν μετά από μισή ώρα αλλά και μετά από πέντε ώρες ή μπορεί και μετά 72 ώρες,που είναι το ανώτερο χρονικό όριο,γεγονός που τις καθιστά συχνά πολύ δύσκολο να εντοπιστούν.
Για το λόγο αυτό, συνιστάται από τους ειδικούς να κρατάμε ένα «ημερολόγιο τροφίμων», με στήλες για το χρόνο, τα τρόφιμα που τρώμε,πότε τα τρώμε και πότε είδαμε τα πρώτα συμπτώματα της κεφαλαλγίας…read more: –botanologia.gr

Προηγούμενο Άρθρο

Κάψουλες ύπνου -Ο νέος τρόπος ξεκούρασης των Λονδρέζων

Επόμενο Άρθρο

Υεμένη :Πέντε εκατομμύρια παιδιά στα όρια του λιμού

Δείτε επίσης

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.