Ζάχαρη -Πως να την περιορίσουμε από τη διατροφή των παιδιών μας

Χωρίς σχόλια Share:

Ζάχαρη – Πως να την περιορίσουμε από την διατροφή των παιδιών μας χωρίς ριζικές αλλαγές

Το πρωινό είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας για την ενέργεια του παιδιού αλλά συνήθως είναι και αυτό που περιέχει την περισσότερη ζάχαρη. Σύμφωνα με νέα έρευνα τα μικρά παιδιά παίρνουν περισσότερη ζάχαρη από όση θα έπρεπε, κι αυτό γιατί δεν θέλουμε να τους στερήσουμε τους χυμούς, τις τηγανίτες, το κέικ και τις μαρμελάδες. Υπάρχουν όμως τρόποι να περιορίσετε τη ζάχαρη στα παιδιά χωρίς ριζικές αλλαγές.

1) Μισά μισά. Αναμίξτε μισό απλό γιαούρτι με μισό που έχει γεύση και γλυκαντικά. Ή μισά απλά δημητριακά και μισά με γεύση.
2) Διαλέξτε προσεκτικά τα δημητριακά. Τα περισσότερα δημητριακά έχουν πάρα πολλή ζάχαρη, οπότε δείξτε προσοχή όταν τα αγοράζετε. Μία άλλη έξυπνη κίνηση είναι να αγοράζετε άγλυκα δημητριακά και να προσθέτετε εσείς ελάχιστη ζάχαρη ανά μερίδα.
3) Δείτε το φρούτο ως ζάχαρη. Δώστε στο παιδί απλό γιαούρτι με κομμάτια από τα αγαπημένα του φρούτα μέσα. Επίσης, είναι προτιμότερο να φάει ένα ολόκληρο φρούτο από το να πιει χυμό.
4) Επιλέξτε αλμυρό πρωινό. Τα αυγά, μία φέτα τοστ ολικής άλεσης και λίγο αβοκάντο είναι εξαιρετική επιλογή πρωινού και χαρίζουν στο παιδί την απαραίτητη ενέργεια. Και έτσι δεν συνηθίζουν στο να τρώνε κάθε μέρα κάτι γλυκό.

πηγή:tanea.gr

galatsinews.gr 27-10-2018

Προηγούμενο Άρθρο

Αναδρομικά συνταξιούχων – Πώς θα κάνετε αίτηση για τα αναδρομικά των συντάξεων

Επόμενο Άρθρο

Αχλάδι -Το αγαπημένο φρούτο μικρών και μεγάλων

Δείτε επίσης

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.