Είναι καλό να πίνουμε νερό κατά τη διάρκεια του φαγητού;

Χωρίς σχόλια Share:

Είναι ωφέλιμο να πίνετε νερό ενώ τρώτε; Φαίνεται ότι υπάρχουν διάφορες σχολές, όσον αφορά στην κατανάλωση νερού κατά την διάρκεια του φαγητού και παρόλο που δεν έχει αποσαφηνιστεί ο σωστός τρόπος, είναι σαφές ότι υπάρχουν κάποια πράγματα που πρέπει να αποφεύγετε.
Το κύριο θέμα συζήτησης είναι κατά πόσον ή όχι το να πίνουμε νερό κατά τη διάρκεια ενός γεύματος είναι επιβλαβές ή επωφελές για τη διαδικασία της πέψης.
Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι ,όταν πίνουμε πάρα πολύ νερό  κατά τη διάρκεια γευμάτων μπορεί να επηρεάσει τα φυσικά και αναγκαία επίπεδα της χολής και του οξέος του στομάχου.
Αυτό επιβραδύνει τη διαδικασία της πέψης και μειώνει την ικανότητα του σώματος να παράγει αρκετά πεπτικά ένζυμα ώστε να αφομοιώσει τα τρόφιμα σωστά.
Χωρίς την κατάλληλη πέψη, η συσσώρευση των τοξικών αποβλήτων που μπορεί να συμβεί έχει ως αποτέλεσμα να μην έχει σημασία τι τρώμε.

Η διαδικασία της πέψης  ξεκινά πριν ακόμη βάλουμε το πιρούνι στο στόμα. Μόλις αρχίσουμε να σκεφτόμαστε το μελλοντικό μας γεύμα, το σάλιο αρχίζει να εκκρίνεται στο στόμα.

Μπορούμε να εφαρμόσουμε τις ίδιες αρχές και για άλλα ποτά ,εκτός από το νερό , που θα μπορούσαμε να καταναλώσουμε κατά τη διάρκεια ενός γεύματος.
Στην περίπτωση των αλκοολούχων και όξινων ποτών όπως η σόδα, τείνουν να στεγνώσουν το σάλιο που παράγουν οι αδένες, γεγονός που καθιστά ακόμη πιο δύσκολη την σωστή αφομοίωση των τροφίμων.
Το πόσιμο νερό ή άλλα ποτά όταν είναι κρύα, επίσης, επιβραδύνουν την πέψη και μπορεί να δημιουργήσουν κράμπες σε ορισμένα άτομα.
Είναι σαφές ότι όταν πίνουμε νερό πριν και μετά το φαγητό βοηθά την διαδικασία της πέψης.
Η γενική συναίνεση σχετικά με αυτό είναι ότι το πόσιμο νερό περίπου 30 λεπτά πριν από το φαγητό βοηθάει στο να διατηρηθεί το σώμα ενυδατωμένο κάτι που οδηγεί σε βέλτιστη πέψη.

Όταν πρόκειται για την υγεία μας, η πρόληψη είναι καλύτερη από τη θεραπεία, γι ‘αυτό είναι σημαντικό να γνωρίζουμε και να αποφεύγουμε κάποιες επιβλαβείς καθημερινές συνήθειες. Μπορεί το πόσιμο νερό όταν τρώτε πραγματικά να μας βλάψει, ή είναι απλώς ένας μύθος γενικότερα;

Για το συκώτι, αυτό είναι επίσης σημαντικό σαν βοήθημα συνολικής ενυδάτωσης του σώματος στην βέλτιστη απόδοση του ήπατος.
Πίνοντας νερό 30 λεπτά μετά το φαγητό μπορεί επίσης να βοηθήσει στην ενυδάτωση του σώματος μέσα από τα τελευταία στάδια της πέψης και να αναπληρωθούν τα χαμένα υγρά από την πέψη. Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι το να πίνουμε νερό κατά τη διάρκεια ενός γεύματος θα ήταν πιο επωφελές από το να μην πίνουμε, ενώ το φαγητό, αν δεν είμαστε σωστά ενυδατωμένοι. Τρώγοντας ενώ είμαστε αφυδατωμένοι μπορεί να προκαλέσει δυσκολία στην πέψη.
Είναι επίσης σημαντικό να αναφερθεί ότι σύμφωνα με τον Michael F Picco: .
«ΔΕΝ υπάρχει καμία αμφιβολία ότι το νερό αραιώνει τα πεπτικά Υγρά ή παρεμβαίνει στην πέψη.
Στην πραγματικότητα, η κατανάλωση νερού κατά τη διάρκεια ή μετά από ένα γεύμα πράγματι βοηθά στην πέψη.
Το νερό και άλλα υγρά βοηθούν στη διάσπαση των τροφών, έτσι ώστε το σώμα σας να μπορεί να απορροφήσει τα θρεπτικά συστατικά.
Το Νερό μαλακώνει τα κόπρανα και βοηθά στην πρόληψη της δυσκοιλιότητας»
Αν και δεν κάνουν καμία αναφορά της θερμοκρασίας ή της ποσότητας του νερού, είναι σαφές ότι το να πιεις νερό κατά την διάρκεια του φαγητού είναι γενικά σωστό.
Φαίνεται πιο ευεργετικό να μένετε ενυδατωμένοι όλη την ημέρα και αν θα πρέπει να πίνετε ενώ τρώτε, αποφύγετε να πίνετε πάρα πολύ, καθώς και αλκοόλ και όξινα ποτά.

Υπάρχουν πολλά πλεονεκτήματα για να πίνουμε ενώ τρώμε. Βοηθά να μαλακώσουν και να σπάσουν τα στερεά τρόφιμα έτσι ώστε το σώμα μας να μπορεί να απορροφήσει καλύτερα τα θρεπτικά συστατικά. Το νερό αποτρέπει επίσης τη δυσκοιλιότητα.

Πίνετε ζεστό νερό και πίνετε το με φειδώ.
Ένα μικρό ποτήρι δεν θα παρεμποδίσει την πέψη και προσθέτοντας μια κουταλιά της σούπας μηλόξυδο ή λεμόνι, μπορείτε να βοηθήσετε στη διαδικασία της πέψης περαιτέρω.
Αν μπορείτε, δοκιμάστε να πιείτε νερό 30 λεπτά πριν και 30 λεπτά μετά από ένα γεύμα και όχι κατά την διάρκεια του γεύματος ώστε να δείτε πώς αισθάνεστε.
Εάν λειτουργεί για σας, υιοθετήστε το και προσαρμόστε το ανάλογα στον εαυτό σας.

Ακολουθεί ένα χαρακτηριστικό βιντεάκι για να καταλάβουμε καλύτερα τη σημασία του νερού στα γεύματά μας:

newmoney.gr

galatsinews.gr 18-06-2019

Προηγούμενο Άρθρο

Προεκλογικές Εκδηλώσεις του ΚΚΕ στο Γαλάτσι 19/6 και 20/6.

Επόμενο Άρθρο

Προεκλογική συγκέντρωση του Σύριζα στο Γαλάτσι

Δείτε επίσης

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.